חיפוי חדרי אמבטיה


גלריית תמונות בהמשך העמוד - לחצו למעבר מהיר

האני סנטר משווקת מגוון רחב של חיפויים לבית ולאמבטיה - חיפוי למטבח, חיפוי לחדר האמבטיה בבאר שבע, חיפוי פסיפס, חיפוי קירות, ריצוף פורצלן, ריצוף דמוי פרקט ועוד.


במקרה בו אתם משפצים וצריכים לבחור בחומר הטוב ביותר לחיפוי חדרי האמבטיה שלכם,

אריחים עשויים להיות אפשרות טובה

  • אריחים לחדרי אמבטיה

    אריחים נחשבים לאפשרות אידאלית לחיפוי חדרי אמבטיה, בעיקר משום שהם עמידים במים. כמו כן, הם עמידים לאורך זמן וקלים לתחזוקה. אין ספק שגם אם לא היו להם יתרונות אחרים, זו ללא ספק בחירה מושכלת. 

  • מגוון גדול של עיצובים

    חיפוי חדרי אמבטיה באריחים היא אפשרות שמתאימה גם לעיצוב מחדש. זאת, משום שהם מגיעים במגוון רחב של עיצובים. כך, ניתן לבחור את הסגנון המתאים לבית המסוים בצורה מושלמת. ניתן לבחור בכל סגנון כמעט; החל מפאנקי ולא אחיד וכלה בגווני אפור ולבן מודרניים. החיפויים זמינים גם במגוון חומרים, כגון זכוכית שמאירה את החדר; אבן טבעית ליצירת מראה יוקרתי או פורצלן בגימור חלק. ישנם גם גדלים וצורות שונות של חיפויים לבחירה. מכאן, שיש לכל מי שמשפצים אפשרויות שונות של מידות לעיצוב: החל באריחי פסיפס קטנים וכלה בלוחות מרובעים גדולים.

  • עמידים למים

    חשוב לזכור שחיפוי חדרי אמבטיה באמצעות אריחים משמש הגנה על הקירות משום שהם עמידים במים. כאשר החדר מתמלא באדים או כאשר מים וסבון ניתזים על הקירות, החיפוי פשוט דוחה את הנוזלים וכך הם לא מזיקים לקירות. משמעות הדבר היא, שגם קל יותר לנקות אריחים, מאשר קירות צבועים, שעלולים להתמלא בעובש. כל שיש לעשות הוא לנגב את פני השטח עם מוצרי ניקוי ביתיים, כגון מיץ לימון, ביקרבונט שמצוי בסודה לשתיה או בתרסיסים לניקוי רב תכליתי, יומיומי. לאחר מכן, יש להשתמש בחומר ניקוי כימי או בקיטור לתהליך יסודי.

Share by: